Plansza w grze CC Believe gotowa do testów

Nasz projekt CC Believe osiągnął ważny kamień milowy – zakończyliśmy etap prac związany z tworzeniem planszy do gry. Nasz zespół wykazał się wyjątkową kreatywnością i uwzględniając potencjał technologii AR stworzył planszę przestrzenną w formie sześcianu. Zgodnie z logiką gry, każda ściana jest przestrzenią do wykonywania zadań edukacyjnych związanych ze zmianami klimatu, aby ostatecznie na ostatniej ścianie dokonać podsumowującego zadania. Bez umiejętności analizy danych i krytycznego myślenia nie ma szans na wygraną.

Ciekawostką są grafiki na naszej planszy: zaproponowane i opracowane zostały przez przedstawicielkę odbiorców projektu – studentkę Politechniki, która zgłosiła się w odpowiedzi na nasze ogłoszenie. Przygotowane elementy graficzne odnoszą się do kluczowych aspektów merytorycznych gry: (1) forest fire, (2) electric cars, (3) science&technology, (4) biodiversity i (5) humans cause CC.

Liczymy na pozytywny odbiór gry przez młodzież. Już niedługo zaczynamy testy – w styczniu udostępnimy więcej informacji. 

Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.