Z przyjemnością informujemy, iż Zespół projektu Erasmus+ pt: Proekologiczne modele biznesowe w kreowaniu kompetencji rynkowych młodzieży, składający się z osób z Polski, Słowacji i Włoch przygotował logo do gry edukacyjnej tworzonej w ramach projektu. To niewielki krok w kontekście mechaniki całej gry, ale duży krok w tworzeniu wspólnego dzieła w postaci zestawu materiałów składających się na prototyp gry. Kolorystyka i kształt odzwierciedlają wspólne wyobrażenie wizualizacji zagadnień gospodarki obiegu zamkniętego – co jest istotnym elementem projektu, w połączeniu w akronimem projektu: ECOmpetence4You.
Wielkie podziękowania reprezentantom młodzieży, która jest głównym odbiorcą gry, za aktywne włączenie się w tworzenie loga. W ten sposób mamy świadomość, że wpisuje się w system wartości wszystkich najważniejszych grup docelowych projektu.


Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.